......

Monday 7 April 2014

Dia dah di 'Puan' kan....

Dah lama aku x updated blog.. banyak sebab aku biarkan blog nih berkarat marat.. no 1) MaLas no 2) Unifi kena potong no 3) laptop tggu masa nak kena hempuk jer nih.. kira bagus la aku biar dia dendiam depan tv umah aku nih.. by the way eventho blog aku berkarat tenkiu la pada sapa yg rajin betul klik kt blog aku nih.. ramai jugek yg view blog aku nih.. anyway tenkiu so much bior naik rating blog aku nih.. hehe

haish dah melalut ke lain pulak... anyway kenapa arinih aku lak gatal tangan sentuh blog nih? sebab aku rasa ada sumthin yg owesome yg harus aku share.. hehehe klo boleh aku nak upload gamba jer memandangkan skrg instagram pun can tell every story just form photo,how unique art itu kann kann kann...

ookk melalut kali kedua dah... ok btw penah x kome tengok lepas orang akad nikah orang bersorak? anyway aku rasa seronok giler time tuh plus macam2 perasaan walopun bukan aku yg di dijabkabul klo aku pun rasa terharu tah macam mana la tuan punya badan... huhu

meh aku share skit moment tuh... serious.. serious aku rasa lawak giler..





serious.. serious aku yg kat tepi tuh rasa nak melompat jer happy.. anyway congtas puan zsa zsa..
meh aku share skit gambo malam bersejarah bg puan zsa zsa nih..





BTW





















?


















?















?















lepas ni cik NADIA pulak!! huhu












No comments:

Post a Comment